PL
Wybierz język

Opis

Materiał

Rama z profilu aluminiowego 45x45 typ B.

Kołnierze łożyskowe z aluminium.

Śruby stalowe.

Podparcie paska napędowego ze stali szlachetnej 1.4301.

Krążki zwrotne z aluminium.

Blacha podpierająca pas VA blacha 2mm.

Osie ze stali nierdzewnej.

Pas przenośnikowy strona transportowa z PVC twardość 70 w skali Shore'a A (±5).

Wersja
Rama i kołnierze łożysk anodowe.
Śruby ocynkowane.
Wskazówka
- napęd schowany
- 24V DC komutacja elektryczna, bardzo długa żywotność
- minimalna przestrzeń potrzebna do montażu, brak krawędzi zakłócających
- wbudowane układy regulacji
- szerokości i długości stopniowane co 1 mm na życzenie
- elastyczne możliwości montażu dzięki systemowi profili typ B
- silnik może być regulowany z zewnątrz za pośrednictwem przewodów sterowniczych
- strona bieżna pasa przenośnikowego tkanina z impregnacją poliuretanową (TPU)
- tkanina pasa przenośnikowego jest wykonana z poliestru (PET)
- strona transportowa pasa przenośnikowego ma gładką powierzchnię
Dane techniczne
- napięcie znamionowe: 24V
- moc nominalna: 30W, od szerokości pasa 100 mm 65W
- prąd rozruchowy: 2A
- prędkość obrotowa silnika: 5000 min-1
- długość kabla: 5 m
- grubość pasa przenośnikowego: maks. 2 mm
- wyjście kabla: na prawo (standardowo)

napęd taśmy przenośnika:
- bezszczotkowy silnik EC 24V, 30W, od szerokości pasa 100 mm 65W

- elektronika regulacyjna zintegrowana w taśmą przenośnika
- przekładnia zębata czołowa
- napęd pasowy zębaty poniżej pasa przenośnikowego
Montaż
Przyłącza elektryczne / funkcje (kabel 7-żyłowy z otwartymi końcami 5 m):
biały: zasilanie elektryczne +24 V z zabezpieczeniem przed odwróconą biegunowością
brązowy: zasilanie elektryczne -Gnd z zabezpieczeniem przed odwróconą biegunowością
zielony: wejście cyfrowe 1 żółty: wejście cyfrowe 2szary: analogowa regulacja prędkości 0-5V od 12% do 100% prędkości znamionowej
różowy: sygnał -Gnd (do regulacji prędkości)niebieski: rezerwa
Objaśnienie cyfrowego wejścia 1 i 2:
Wejście 1=0 wejście 2=0 – wył.
Wejście 1=1 wejście 2=0 – kierunek biegu
Wejście 1=0 Wejście 2=1 – kierunek przeciwny
Wejście 1=1 Wejście 2=1 – zatrzymanie (hamulce)
Na zapytanie
- szerokość pasa B od 60 mm do 300 mm
- długość całkowita L od 520 do 2000 mm
- pasy z innych materiałów
- inne przełożenia przekładni
Wskazówka dotycząca planu
1) śruba nastawcza, z samoczynną blokadą (4x)
2) szerokość rowka 10
3) profil aluminiowy 45x45 Typ B
4) M6 (z obu stron)
5) kulisty krążek zwrotny
6) kabel 7-żyłowy 5 m
7) obudowa sterownika silnika
8) pasek zębaty profil T5
9) kulista rolka napędowa
10) przekładnia zębata czołowa / przekładnia obiegowa
11) silnik 24 V EC (bezszczotkowy)
Aby móc pobierać nasze modele CAD, trzeba najpierw się zalogować. Jeśli jeszcze nie masz założonego konta, zarejestruj się w opcji „Moje konto” (prawa strona ekranu) i stosuj się do instrukcji.

Inni klienci również kupili